Ett tag sedan jag skrev....

Men nu har det varit mkt en tid.
Jag jobbar och jobbar och när jag inte jobbar så är jag med familjen, fotbollsskorna står på hyllan för att tiden finns inte till det. Men nu har dottern börjat med fotboll och det är roligt att hon vill spela.

Förra veckan var vi i Leksand och på sommarland tillsammans med familjen Söderlind och hade det mycket trevligt, vädret var ok men bara skönt att komma i väg en sväng 4 personer på 11,2 kvadrat, litet men det går bra.
Regnet öste ner på onsdagskvällen och beslutet togs att vi skulle åka vidare närmare hemåt och vi hamnade i Mohed på en liten camping, men den var bra ingen av oss ville åka hem på söndagen när vi packade i hop grejorna.

Maken och barnen är på moster och faster besök söder ut, jag blev lite avis när dom skulle åka i väg igen och jag ska arbeta.
Idag så var jag ledig och då träffade jag en barndoms kamrat med hennes barn ett par timmar, det var ett tag sedan vi sågs och vi pratade och fikade.
Nä nu är det dags för en kopp the sedan natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0