Projekt: dotterns rum

I morgon så ska jag fixa i dotterns rum, ska strax åka till Ikea för att inhandla en hylla + liten bokhylla att ha leksaker i.
Men hon rev sönder tapeten i höstas för att hon ville ha elefanter på väggen men det mer jobb för mig som trodde att nemas problemas att fixa till den, men så var det inte utan vi har fått rivit bort tapeten på hela den väggen, slipat och spaklat så i kväll blir väggen klar, en ny tapet ska upp som jag köpte i helgen, blir som en fondvägg. Efter den väggen ska bokhyllan och vägghyllan vara, hoppas bara att hon blir nöjd lilltösen.

Min lillaprinsessa fyller i morgon 5 år, tiden har gått och hon växer o växer blir bara större och duktigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0